BİOSMART TEKNOLOJİ ANONİM ŞİRKETİ
TESLİMAT, İADE VE İPTAL
TESLİMAT
Ürünlerimiz, stok durumuna göre siparişiniz onaylandığında tedarik edilmekte ve sonrasında kargoya verilmektedir. Stokta olan ürünlerin siparişi, bulunduğunuz konuma bağlı olarak en geç sipariş tarihinden itibaren 3 (üç) gün içerisinde kargoya teslim edilir; ancak bu süre şartlara bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Siparişinizin onaylanabilmesi için satın almış olduğunuz ürünlerin ücretinin ödenmesi gerekmektedir.
Siparişleriniz HepsiJet Kargo ile gönderilmektedir ve bulunduğunuz bölgeye göre HepsiJet Kargo’nun kendi çalışma politikaları doğrultusunda belirlenen süre içerisinde vermiş olduğunuz adrese teslim edilir. Siparişin teslimatında ilgili adreste, teslim alacak bir kişinin bulunmaması halinde gönderiniz, HepsiJet Kargo politikaları uyarınca ilgili şubede bekletilecek, bu süre zarfında Alıcı tarafından alınmaması halinde Biosmart Teknoloji’ye iade edilmek üzere sevk edilecektir.
Ürünlerin teslimatı HepsiJet Kargo’nun politikaları uyarınca gerçekleşecek olup, Biosmart Teknoloji, gönderi ambalajını ürüne zarar vermeyecek şekilde hizmetin gerektirdiği ölçü, standart, yeterlilik ve sağlamlıkta yaparak yapacaktır. Şu kadar ki, ürünün teslimatı esnasında gerçekleşebilecek hasar ve zarardan Biosmart Teknoloji sorumlu değildir.
DEĞİŞİM
Müşteri memnuniyetini sağlamak, satış politikalarımızın en önemli unsurlarındandır. Eğer size ulaşan ürününüzü değiştirmek istiyorsanız, bu konuda info@biosmart.com.tr adresine değişim nedeni ile birlikte talebinizi bildirmeniz gerekmektedir. Ürünlerimizin hijyenik ürünler olduğu hususu göz önünde bulundurulduğunda, değişim yapılabilmesi için ürünün paketinin ve/veya koruyucu ambalajının açılmamış olması gerekmektedir; aksi halde değişim talebi Biosmart Teknoloji tarafından kabul edilmeyecektir.
Değişim süreçlerinde kargo sorumluluğu tamamen müşterilerimize ait olup; Biosmart Teknoloji kusurundan kaynaklanmayan her bir değişim için ilgili kargo ücreti Alıcı’ya ait olacaktır.
GENEL HÜKÜMLER
Grev, lokavt, tabii afetler, ayaklanma, halk hareketleri, nükleer risk ve tehlike, savaş, istila, ihtilal, iç savaş, sabotaj ve yangın halleri gibi olağanüstü durumlarda ve alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması, vb.) durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.
Satıcı gerekli gördüğü durumlarda, Alıcı’nın vermiş olduğu bilgiler gerçekle örtüşmediğinde, siparişi durdurma hakkını saklı tutar. Satıcı siparişte sorun tespit ettiği durumlarda Alıcı’nın vermiş olduğu telefon, e-posta ve posta adreslerinden alıcıya ulaşamadığı takdirde siparişin yürürlüğe koyulmasını 15 (onbeş) gün süreyle dondurur. Alıcı’nın bu süre zarfında Satıcı ile konuyla ilgili olarak iletişime geçmesi beklenir.
Biosmart Teknoloji, tüketici haklarını korumakta ve satış sonrası müşteri memnuniyetini en ön planda tutmaktadır. Satın aldığınız ürünlerle ilgili yaşayabileceğiniz memnuniyetsizlik ve sorun, titizlikle değerlendirilmekte ve en kısa sürede çözüme kavuşturulmaktadır.
İADE
Ürünlerimiz kişisel hijyen malzemesi niteliğinde olduklarından ürünlerin korumalı ambalaj ve paketleri açıldığı takdirde iade kabul edememekteyiz. Bu sebeple Alıcı’nın iade hakkı yalnızca siparişin oluşturulduğu andan paketini açmadan önceki son anla sınırlıdır.
Ancak, üründe yalnızca üretimden kaynaklı defo vb. hataların olması durumunda ürünün koruyucu paketinin açılmamış olması şartı ile ve bu hataların varlığının Alıcı tarafından fotoğraflanarak ispat edilmesi halinde ürün iadesi bakımından Biosmart Teknoloji ile iletişime geçebilirsiniz. Bu şartları sağladıktan sonra ürün iadesinin Biosmart Teknoloji tarafından kabul edilebilir; ancak iade edilen ürün Biosmart Teknoloji’ye ulaştıktan sonra ürünün ambalajının açıldığı tespit edilir ise Biosmart Teknoloji tarafından para iadesi gerçekleştirilmeyecek ve ürün Alıcı’ya tekrar gönderilecektir.
İade halinde iade kargo ücreti Alıcı’ya ait olacaktır.
Yukarıdaki şartları taşıyan ürünlerin iadeleri konusunda sizlere daha iyi ve hızlı bir şekilde hizmet verebilmemiz için gerekli olan şartları aşağıda bulabilirsiniz; Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.
İADE İÇİN İSTEDİKLERİMİZ
1. İADE EDİLECEK ÜRÜN
2. İADE EDİLECEK ÜRÜNÜN FATURASI (Tüm nüshaları ile birlikte)
Değişimlerde ise teyit amaçlı gönderinizin içine bir not şeklinde hangi ürünle değişim istediğinizi yazmanızı rica ederiz.
1. İADE EDİLECEK ÜRÜN
İade edilecek ürünün ambalajının açılmış olduğu durumda iade kabul edilmemektedir.
İadelerin kargo ücreti Alıcı tarafından karşılanır.
İade edilecek ürünün, 15 gün içerisinde teslim alındığı şekilde, standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
2. İADE EDİLECEK ÜRÜNÜN FATURASI
İade işlemi için ürünün faturasının gönderilmesi gerekmektedir.
İade etmek istediğiniz ürünün faturası şirket adına ise, iade ederken şirketinin düzenlemiş olduğu faturası ile birlikte göndermesi gerekmektedir. İade faturası kesilmesi gerekmektedir.
İADE EDİLECEK ÜRÜNÜN GÖNDERİLMESİ
Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;
• Değişim için gönderilecek iadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır. Ürünlerin açılmış olduğunun tespiti halinde iadesi mümkün değildir.
• İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
SİPARİŞ İPTALİ
Değerli müşterilerimiz yanlış verdiğiniz veya vazgeçtiğiniz siparişlerinizi iptal ettirebilirsiniz. Bazen yoğunluktan mailler geç kontrol edilmektedir. Ürünün kargoya verilmiş olma ihtimali ortaya çıkmaktadır. İptal işlemlerinde ürün kargoya verilmemişse ücretin tamamı işlemi gerçekleştirdiğiniz yöntemle iade edilir. Ürün kargoya verilmişse kargo ücreti veya ücretleri kesilerek iadesi yapılır. Ancak ürünün teslim edilmesi halinde iade koşullarına tabi olarak ürünün iadesi gerçekleştirilebilecektir.